Książka przedstawia trzy kluczowe koncepcje dydaktyczne, wyrastające z psychologii behawioralnej, kognitywnej i konstruktywistycznej. Ma bazie pierwszej z nich zbudowana jest strategia nauczania, stawiająca sobie za główny cel prawidłowy przekaz wiedzy od nauczyciela do ucznia. Druga koncepcja stanowi bazę strategii uczenia się, która w praktyce dąży do jak najlepszego dopasowania procesu dydaktycznego do możliwości uczącej się osoby. Obie te strategie - ujęte tutaj syntetycznie - zostały już w wielu szczegółach omówione w podręcznikach dydaktyki. W odniesieniu do nich nowa strategia kooperacji, traktująca wiedzę jako szczególną konstrukcję umysłową, wyraża obiecujące idee, zmieniające kształt całej edukacji.
Szczegóły
Tytuł: Strategia edukacji kooperatywnej z przykładami realizacjiAutor: Zbigniew Meger
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301186364
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 152
Format: 17.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pogoda na starość
Podręcznik skutecznego wspierania seniorów
Podręcznik skutecznego wspierania seniorów
Wolters Kluwer
Zmanipulowany umysł
Wydawnictwo M
Psychologia agresji
Wybrane problemy
Wybrane problemy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Szkoła wspólnych działań, czyli o relacjach i współpracy
Wolters Kluwer