Każdy z nas ma jednakową ilość czasu na dobę: 1440 minut. Ani więcej, ani mniej. Nie można pożyczyć ani dokupić brakującego czasu. To właśnie on jest najcenniejszym zasobem, dlatego warto nauczyć się nim właściwie gospodarować. Żadnej z utraconych, bezcennych minut nie można odzyskać. Wielu z nas stosuje zasady zawarte w poradnikach zarządzania czasem, lecz i tak odczuwa przemęczenie oraz narastającą frustrację, bo mimo starań nie udaje się nam ukończyć wszystkich zaplanowanych zadań.
Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!
Z tej książki dowiesz się:
- Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie "Podróż w czasie".
- Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy
- Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności
- Jak dzięki Trzem harwardzkim pytaniom oszczędzić 8 godzin w tygodniu
- Dokąd prowadzi Siedem kroków zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.
- Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
- Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
- Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
- Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
Dzięki tej książce naprawdę zyskasz więcej czasu nawet kilka godzin tygodniowo. Jej autor przeprowadził solidne badania, aby opisać nawyki zwiększające produktywność 7 miliarderów, 13 olimpijczyków, 29 wzorowych studentów i uczniów oraz 239 przedsiębiorców odnoszących spektakularne sukcesy. Przeanalizował zachowania tysięcy profesjonalistów. Nikt z nich nie stosował technik zwiększania produktywności czy zmniejszania odczuwanego stresu podsuwanych przez popularne poradniki. Zamiast tego myśleli o wartościach i priorytetach. Mieli też określone nawyki. I to właśnie okazało się kluczem do sukcesu. Możesz się tego po prostu nauczyć!
Z tej książki dowiesz się:
- Jak wyleczyć się z prokrastynacji dzięki zastosowaniu techniki o nazwie "Podróż w czasie".
- Jak wychodzić z pracy o 17:00 bez przytłaczającego poczucia winy
- Czym jest sekretne narzędzie Richarda Bransona służące do zwiększania produktywności
- Jak dzięki Trzem harwardzkim pytaniom oszczędzić 8 godzin w tygodniu
- Dokąd prowadzi Siedem kroków zerowania zawartości poczty elektronicznej każdego dnia.
- Jak wykorzystać system E-3C do dziesięciokrotnego zwiększenia wydajności.
- Jak poradzić sobie z poczuciem przepracowania i przytłoczenia obowiązkami.
- Zyskasz bonus. Quiz: Przekonaj się jak gospodarujesz czasem.
- Zyskasz bonus: 110 najlepszych cytatów dotyczących zarządzania czasem.
Szczegóły
Tytuł: 15 tajemnic zarządzania czasemPodtytuł: O czym wiedzą ludzie sukcesu?
Autor: Kevin Kruse
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328328358
Tytuł oryginału: 15 secrets successful people know about time managment
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Romanek Arkadiusz
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 208
Format: 14.0x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.255 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wałkowanie Ameryki
Editio
Bezsenność w Tokio
Znak Literanova
Beduinki na Instagramie. Moje życie w Emiratach
Znak Literanova
Tam mieszkam.
Życie Polaków za granicą
Życie Polaków za granicą
Marginesy
Życie stewardesy, czyli o tym, jak mierzyć wysoko i przekraczać granice
Słowne (dawniej Burda Książki)
Łapy precz od żartów
Wielka Litera