Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.
Szczegóły
Tytuł: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketinguAutor: Anna Giza-Poleszczuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323525332
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 332
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rzeczy które czynimy z miłości
Świat Książki
Absolutnie fantastyczne labirynty
Nasza Księgarnia
Niesamowite labirynty. Superjazda
MAC Edukacja
Botanicum.
Muzeum Roślin
Muzeum Roślin
Dwie Siostry
Najpiękniejszy kraj
Czarna Owca
Tajemnica błękitnej alkowy
Białe Pióro
Największe kłamstwa w historii
Bellona