Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu

Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
56,10 PLN
Nasza cena
43,14 PLN
Oszczędzasz 24%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Autorka ukazuje w wielostronnym i wielopłaszczyznowym ujęciu ewolucję marketingu i konsekwencje tej ewolucji dla firm, gospodarki rynkowej oraz ekonomii jako dyscypliny. Porusza kwestię, jakie zmiany w tych obszarach warunkują rozwój praktyk marketingowych. Rzeczowo przedstawia zjawiska i procesy generowane przez marketing, ilustrując je odpowiednimi, obrazowymi przykładami. Poza kontekstem ekonomicznym i społecznym uwzględnia w swej analizie kontekst kulturowy, dzięki czemu książka włącza się w nurt tak obecnie w dobie niewygasłego jeszcze kryzysu ekonomicznego potrzebnych monograficznych, całościowych ujęć długofalowego rozwoju kluczowych obszarów gospodarki rynkowej. Jest to publikacja ważna nie tylko dla badaczy i ekspertów zajmujących się marketingiem, ale przede wszystkim dla tych, którzy zajmują się innymi obszarami gospodarki. Mogą dzięki tej pracy szerzej i wszechstronniej spojrzeć na interesujące ich zagadnienia. Nie dotyczy to tylko ekonomistów, ale także socjologów i psychologów, a w zasadzie przedstawicieli wszystkich nauk społecznych.

Szczegóły

Tytuł: Uczeń czarnoksiężnika, czyli społeczna historia marketingu
Autor: Anna Giza-Poleszczuk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
ISBN: 9788323525332
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 332
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg

Recenzje