Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Difin

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 15.9x23.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
55,60 PLN
Nasza cena
50,54 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 43,64 zł



Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Szczegóły

Tytuł: Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej
Autor: Aleksandra Grobelna, Maciej Dębski, Hanna Górska-Warsewicz
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788380853454
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 242
Format: 15.9x23.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.38 kg

Recenzje