Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji

GWP

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.3x23.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
44,90 PLN
Nasza cena
18,20 PLN
Oszczędzasz 60%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz: różnorodne taktyki autoprezentacyjne, motywacje leżące u podstaw autoprezentacji, społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje. Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje. Książka Marka Learyego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.

Szczegóły

Tytuł: Wywieranie wrażenia Strategie autoprezentacji
Autor: Mark Leary
Wydawnictwo: GWP
ISBN: 9788374896795
Tytuł oryginału: Self Presentation: Impression Management and Interpersonal Behavior
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Kacmajor Anna, Kacmajor Magdalena
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 272
Format: 16.3x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg

Recenzje