Umysł konsumenta to miejsce, do którego każda marka chciałaby zdobyć klucz dający dostęp do panela zarządzającego jego emocjami i wyborami. Mając świadomość, że taki klucz nie istnieje, zadaniem marek jest zatem poznać potrzeby i motywacje, którymi kierują się konsumenci.
Paweł Wójcik, rozkłada na czynniki pierwsze wiedzę z zakresu psychografii konsumenta, popartą praktycznymi przykładami, dzięki którym zdecydowanie łatwiej zrozumieć zawiłość psychiki i przyczyn, które wywołują określone zachowania. Nie wszystkich swoich potrzeb konsument jest świadomy. I właśnie dzięki tej książce mamy możliwość poznania czynników i technik, poprzez które można wpływać na zachowania konsumenta wynikające z jego uświadomionych i nieuświadomionych potrzeb. Wiedza ta pozwoli markom wzmocnić swoje przekazy komunikacyjne, aby osiągnąć zamierzone cele marketingowe.
Znajomość psychiki konsumenta to przyszłość marketingu. Kto zrobi to pierwszy dotrze do niego najskuteczniej!
Szczegóły
Tytuł: Psychografia konsumentówAutor: Paweł Wójcik
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566852
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 232
Format: 16.6x23.6
Oprawa: Miękka
Waga: 0.444 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wstrząsające dzieło kulejącego geniusza
Zysk i S-ka
Elita
Harlequin
Tajemnica Nagów
Trylogia Śiwy Tom 2
Trylogia Śiwy Tom 2
Czwarta Strona
Kobieta żydowska w okupowanym Krakowie (1939-1945)
Wysoki Zamek
Ms Marvel. Niezwykła. Tom 1
Egmont
Ostatnia mila
Dolnośląskie
Śmierć i życie wielkich miast Ameryki
Centrum Architektury