Na początku gry gracze losują karty postaci – mogą być członkami drużyny Dobrej lub Złej. Gracze nie ujawniają swoich tożsamości, jednak Złe postacie znają się nawzajem, a Merlin wie, kto stoi po stronie Mordreda.
Na początku każdej rundy przywódca drużyny wybiera osoby, które wezmą udział w danej misji. Potem następuje głosowanie nad składem grupy. Po dojściu do porozumienia, uczestnicy misji przeprowadzają tajne głosowanie, decydujące czy misja się udała. W większości misji wystarczy jeden głos negatywny, by grupa poniosła porażkę.
Dobra drużyna wygrywa jeśli uda się ukończyć trzy misje bez wyjawienia tożsamości Merlina. Źli zwyciężą, gdy trzy zadania zakończą się porażką, lub Skrytobójca zgładzi czarodzieja.
Avalon przeznaczony jest dla grupy składającej się z 5 do 10 graczy – im większa liczba uczestników, tym więcej możliwości modyfikacji rozgrywki i dodawania opcjonalnych postaci.
Czy będziesz jednym z rycerzy, czy popleczników uzurpatora? A może kimś więcej? Parsifalem? Skrytobójcą? Oberonem? A może Mordredem, Morganą lub nawet samym Merlinem?
W Avalonie liczy się spryt, intuicja, umiejętność wyciągania wniosków, a także zdolności negocjacyjne i siła perswazji. Czy agent Mordreda zdoła przeniknąć do drużyny? A może Merlin zdoła przekonać innych do prawdziwej tożsamości zdrajcy?
Zawartość pudełka: Na początku każdej rundy przywódca drużyny wybiera osoby, które wezmą udział w danej misji. Potem następuje głosowanie nad składem grupy. Po dojściu do porozumienia, uczestnicy misji przeprowadzają tajne głosowanie, decydujące czy misja się udała. W większości misji wystarczy jeden głos negatywny, by grupa poniosła porażkę.
Dobra drużyna wygrywa jeśli uda się ukończyć trzy misje bez wyjawienia tożsamości Merlina. Źli zwyciężą, gdy trzy zadania zakończą się porażką, lub Skrytobójca zgładzi czarodzieja.
Avalon przeznaczony jest dla grupy składającej się z 5 do 10 graczy – im większa liczba uczestników, tym więcej możliwości modyfikacji rozgrywki i dodawania opcjonalnych postaci.
Czy będziesz jednym z rycerzy, czy popleczników uzurpatora? A może kimś więcej? Parsifalem? Skrytobójcą? Oberonem? A może Mordredem, Morganą lub nawet samym Merlinem?
W Avalonie liczy się spryt, intuicja, umiejętność wyciągania wniosków, a także zdolności negocjacyjne i siła perswazji. Czy agent Mordreda zdoła przeniknąć do drużyny? A może Merlin zdoła przekonać innych do prawdziwej tożsamości zdrajcy?
- 14 kart postaci (wszystkie karty – 58x88mm)
- 20 kart głosowania,
- 10 kart misji,
- 9 kart Lancelota,
- 1 karta Pani Jeziora,
- 15 żetonów,
- 3 plansze misji
Liczba graczy: 5-10
Czas gry: ok. 30 min
Szczegóły
Tytuł: Avalon: Rycerze Króla ArturaPodtytuł: Wiek: 8+
Producent: Portal Games
Kod paskowy: 5902560380743
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Format: 11.0 x 18.0 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.26 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Sagrada (edycja polska)
Wiek: 13+
Wiek: 13+
FoxGames