Bankowcy i dobre obyczaje

Centrum Kreowania Liderów Grupa Holdingowa

  • Rok wydania: 1993
  • Format: 14.4x20.6cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
0 PLN
Nasza cena
36,20 PLN



W ostatnich latach w bankowości polskiej zostało zatrudnionych ponad sto tysięcy osób. „Szlify" bankowe przyszło im zdobywać „w marszu". Tym osobom książka daje odpowiedź na pytanie: Jak skutecznie funkcjonować w banku? Natomiast pracowników z dłuższym stażem bankowym przekonuje, jak z dawnego urzędnika bankowego stawać się nowoczesnym bankowcem, Ponadto można się z niej dowiedzieć: Jak z petenta dawnego banku stawać się klientem - partnerem w interesach? Jednym słowem - autorzy przedstawiają model sylwetki polskiego bankowca, wchodzącego w orbitę bankowości zachodniej. „Człowiek w banku", humanizm, kultura, etyka, etykieta - to wątki, jakie przewijają się przez wszystkie rozdziały tej pożytecznej publikacji. Pod tym względem recenzowana książka nie ma równej sobie w literaturze, nie tylko polskiej. Jest to podręcznik na jaki bankowcy czekali od dawna. Egzamin ze znajomości treści tej książki zdają na co dzień szczególnie ci bankowcy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem bankowym.

Szczegóły

Tytuł: Bankowcy i dobre obyczaje
Autor: Pietkiewicz Edward, Kałużny Stanisław
Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów Grupa Holdingowa
ISBN: 8385385215
Języki: polski
Rok wydania: 1993
Ilość stron: 251
Format: 14.4x20.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: