W ostatnich latach w bankowości polskiej zostało zatrudnionych ponad sto tysięcy osób. „Szlify" bankowe przyszło im zdobywać „w marszu". Tym osobom książka daje odpowiedź na pytanie: Jak skutecznie funkcjonować w banku?
Natomiast pracowników z dłuższym stażem bankowym przekonuje, jak z dawnego urzędnika bankowego stawać się nowoczesnym bankowcem, Ponadto można się z niej dowiedzieć: Jak z petenta dawnego banku stawać się klientem - partnerem w interesach?
Jednym słowem - autorzy przedstawiają model sylwetki polskiego bankowca, wchodzącego w orbitę bankowości zachodniej.
„Człowiek w banku", humanizm, kultura, etyka, etykieta - to wątki, jakie przewijają się przez wszystkie rozdziały tej pożytecznej publikacji. Pod tym względem recenzowana książka nie ma równej sobie w literaturze, nie tylko polskiej. Jest to podręcznik na jaki bankowcy czekali od dawna.
Egzamin ze znajomości treści tej książki zdają na co dzień szczególnie ci bankowcy, którzy mają bezpośredni kontakt z klientem bankowym.
Szczegóły
Tytuł: Bankowcy i dobre obyczajeAutor: Pietkiewicz Edward, Kałużny Stanisław
Wydawnictwo: Centrum Kreowania Liderów Grupa Holdingowa
ISBN: 8385385215
Języki: polski
Rok wydania: 1993
Ilość stron: 251
Format: 14.4x20.6cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Późne sonety II
NOWY ŚWIAT
Mapa fizyczna Świata
Pascal
Aleksander macedoński. Zdobywca świata (Płyta CD)
Audioclub.pl, Bellona
Słyszę Twe imię z boku
Impuls