Polityka w mediach

Elipsa

  • Rok wydania: 2016
  • Format: 16.9x24.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,80 PLN
Nasza cena
37,08 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Przedmiotem studiów składających się na publikację jest problematyka rozmaitych związków zachodzących między polityką a mediami. Autorzy podjęli w swych rozważaniach szerokie spektrum zagadnień ? od analizy wizerunku poszczególnych polityków i partii politycznych, poprzez badania dyskursu medialnego ukazującego walkę polityczną, zagadnienia historyczne (cenzura), aż po najnowsze medialne wyzwania, dotyczące przenikania polityki w obszar Internetu i nowych mediów. Do najistotniejszych zagadnień należy zaliczyć te, które odnoszą się do ukazania medialnych mechanizmów manipulacji. Owe zabiegi nie tylko przeczą podstawowemu posłannictwu mediów, czyli przekazywaniu prawdy, ale umyślnie wykorzystują je do szerzenia kłamstw i opinii, których intencją jest celowe manipulowanie świadomością odbiorców. Przedmiotowe traktowanie mediów przez polityków wydaje się jednym z największych zagrożeń demokracji w XXI wieku.

Szczegóły

Tytuł: Polityka w mediach
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788380171374
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 286
Format: 16.9x24.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.47 kg
Redakcja: Butkiewicz Magdalena, Łęcicki Grzegorz, Płatek Paweł

Recenzje