Prezentowana monografia stanowi kontynuację zainicjowanego cyklu wydawniczego ukazującego różne perspektywy badawcze relacji i współzależności obserwowanych między światem polityki i mediów, w tym rozważań nad postępującym procesem mediatyzacji polityki. Zamieszczone w tomie artykuły dowodzą złożoności funkcjonowania polityki w zmediatyzowanym świecie. Zarówno przybliżone przez badaczy rozważania teoretyczne, jak i wyniki badań empirycznych uświadamiają wieloaspektowość procesu mediatyzacji polityki, a także z uwagi na dynamikę rozwoju omawianych zjawisk wskazują na potrzebę ciągłych dociekań. Symbiotyczny związek świata polityki i mediów bez wątpienia uprawnia do prowadzenia badań zarówno z perspektywy politologicznej, jak i medioznawczej.
Szczegóły
Tytuł: Polityka w zmediatyzowanym świeciePodtytuł: Perspektywa politologiczna i medioznawcza
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377849231
Języki: polski
Rok wydania: 2016
Ilość stron: 184
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.358 kg
Redakcja: Adamik-Szysiak Małgorzata