Dziecko z niepełnosprawnością wzroku w roli ucznia szkoły ogólnodostępnej integracyjnej i specjalnej
UMCS
Efektem kilkuletnich poszukiwań naukowych i badań empirycznych prowadzonych w trakcie studiów doktoranckich, a także zainteresowań bliskich tyflopedagogice stała się empiryczna analiza sytuacji edukacyjnej i społecznej uczniów z niepełnosprawnością wzroku kształcących się w szkołach ogólnodostępnych, integracyjnych oraz specjalnych. Przedmiotem żywych dyskusji, zarówno wśród naukowców, jak i decydentów oświatowych, nauczycieli oraz rodziców, jest w ostatnich latach edukacja włączająca. Niniejsza pozycja stanowi kolejny głos w dialogu na temat założeń teoretycznych i potencjału praktycznego tej, coraz bardziej popularnej, koncepcji kształcenia niesegregacyjnego na tle innych możliwości realizowania obowiązku szkolnego: edukacji integracyjnej i specjalnej. Weryfikacja cech swoistych dla każdej z form edukacji odbyła się z udziałem grupy uczniów szczególnie wymagających adekwatnej reakcji szkoły na specjalne potrzeby edukacyjne, a jednocześnie wrażliwych na jej brak uczniów z niepełnosprawnością wzroku.
Szczegóły
Tytuł: Dziecko z niepełnosprawnością wzroku w roli ucznia szkoły ogólnodostępnej integracyjnej i specjalnejAutor: Beata Papuda-Dolińska
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788377849330
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 230
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Niedyrektywność i relacja
Fraszka Edukacyjna
Foremki lody + ciastko + rogalik + precel
Polesie Poland
Ocena pracy nauczyciela i dyrektora od 1 stycznia 2017 r.
Oficyna Prawa Polskiego
Rycerz Lwie Serce
Książka-gra której bohaterem jesteś Ty!
Książka-gra której bohaterem jesteś Ty!
Nasza Księgarnia
Jak to działa? Zwierzęta
Nasza Księgarnia
ABC. Pięciolatek wie
MAC Edukacja
Kaznodzieja. Tom 1
Egmont