Współczesna psychologia mediów
Nowe problemy i perspektywy badawcze

Impuls

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
50,00 PLN
Nasza cena
38,76 PLN
Oszczędzasz 23%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Nie potrzebujemy już tylko dostępu do informacji i wiedzy, nowe media i technologie przestały nam służyć jedynie do komunikowania się z innymi, lecz stały się ważnym elementem naszego życiowego doświadczenia, którego istotą jest stworzenie silnej, emocjonalnej więzi człowieka z różnymi produktami kultury masowej, w tym przekazami medialnymi czy urządzeniami. [?] Współczesna psychologia mediów. Nowe problemy i perspektywy badawcze, to publikacja w której zaprezentowano wyraźną cezurę pomiędzy okresem, kiedy psycholodzy zajmowali się wyłącznie efektem bądź wpływem mediów i prowadzili badania nad klasycznymi mediami, takimi jak film, radio i telewizja, a okresem, w którym niebagatelne znaczenie w naszym życiu coraz bardziej mają nowe media i technologie, wdzierające się ekspansywnie w przestrzeń prywatną, społeczną i publiczną. Zaproponowano Czytelnikom refleksję nad rolą psychologii w kontekście kontaktu człowieka z mediami (głównie telewizją i internetem) oraz nowymi technologiami. W tomie znajdują się zarówno artykuły teoretyczne, wprowadzające w problematykę, jak i odnoszące się do zagadnień szczegółowych, analizujące określone zjawiska i problemy. Autorami tekstów są głównie psycholodzy, reprezentujący różne ośrodki naukowe z całej Polski. fragment Wstępu Agnieszka Ogonowska, Grzegorz Ptaszek

Szczegóły

Tytuł: Współczesna psychologia mediów
Podtytuł: Nowe problemy i perspektywy badawcze
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380952102
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 252
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.39 kg
Redakcja: Ogonowska Agnieszka, Ptaszek Grzegorz

Recenzje