Myśląc o animacji jako rozwijającym się elemencie kultury, ekonomii i technologii, musimy traktować ją przede wszystkim w kategoriach procesu komunikowania społecznego, na drugim miejscu stawiając wartości artystyczne. Animacja w ujęciu rynkowym, podobnie jak inne elementy kultury, była i jest produktem. A skoro tak, musi ona podlegać regułom gry rynkowej. Tak było w całym okresie jej rozwoju (ci co tego nie rozumieją, nie odnoszą sukcesów finansowych).
Granica między filmem animowanym a filmem aktorskim zaciera się coraz wyraźniej, dlatego ta książka winna być Biblią dla każdego zajmującego się animacją, jak również Wielką Księgą dla zajmujących się filmem aktorskim, aby zacierającą się granicę widzieli bardzo wyraźnie.
Szczegóły
Tytuł: Film animowany Sztuka czy biznes?Autor: Andrzej Wojnach
Wydawnictwo: Wojciech Marzec
ISBN: 9788394023669
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 328
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Podróż autora
Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy
Struktury mityczne dla scenarzystów i pisarzy
Wojciech Marzec
Storyboard ruch w sztuce filmowej
Wojciech Marzec
Nauka o barwie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Reżyseria filmu reklamowego
Wojciech Marzec
Myśleć animacją
Wojciech Marzec
Kino końca wieku Historia kina Tom 4
Universitas