NIE POPRZESTAWAJ NA GRANIU ? ZACZNIJ PISAĆ WŁASNE GRY!
Z książki Twórz w języku Python własne gry komputerowe dowiesz się, jak tworzyć gry komputerowe w tym popularnym języku programowania. Nawet jeżeli jest to twoje pierwsze spotkanie z programowaniem.
Zaczniesz od klasycznych gier, takich jak Szubienica, Zgadywanka Liczbowa oraz Kółko i Krzyżyk, aby następnie zająć się pisaniem bardziej zaawansowanych programów: poszukiwania skarbów w trybie tekstowym i animowanej gry zręcznościowej z efektami dźwiękowymi. Jednocześnie poznasz najważniejsze pojęcia programistyczne i matematyczne, które pomogą ci wykonać kolejny krok w karierze programisty.
Nauczysz się, w jaki sposób:
? Łączyć pętle, zmienne i instrukcje związane z przepływem sterowania w prawdziwe, działające programy.
? Wybierać odpowiednie w struktury danych, takie jak listy, słowniki i krotki.
? Wzbogacać gry o grafikę i animacje za pomocą modułu pygame.
? Obsługiwać dane wprowadzane za pomocą klawiatury i myszy.
? Zaprogramować prostą sztuczną inteligencję, aby można było zagrać przeciwko komputerowi.
? Przekształcać komunikaty tekstowe na tajny kod za pomocą technik kryptograficznych.
? Debugować programy i wyłapywać najczęściej spotykane błędy.
Analizując wnikliwie kod wszystkich prezentowanych gier zdobędziesz solidne podstawy nie tylko w Pythonie, ale również w dziedzinie informatyki.
A może, wykorzystując ogromne możliwości Pythona, napiszesz swoją własną, oryginalną grę?
Szczegóły
Tytuł: Twórz własne gry komputerowe w PythonieAutor: Al Sweigart
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301193225
Tytuł oryginału: Invent your own computer games with Python
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Sikorski Witold, Baranowski Maciej
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 400
Format: 16.5x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.66 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Magiczne Drzewo. Pojedynek
Tom IV
Tom IV
Znak Emotikon
Test your English Vocabulary in Use Upper-intermediate with answers
Cambridge University Press
Speed-Up Your English Plus Vocabulary at work
Prolog Publishing
Uczymy dzieci programowania
Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie
Przyjazny przewodnik po programowaniu w Pythonie
Wydawnictwo Naukowe PWN
Komputery. Algorytmy i kodowanie
Olesiejuk