W Kanagawie każdy z graczy wcieli się w artystę – i to nie byle jakiego, a ucznia samego mistrza Hokusaia.
W czasie rozgrywki wszyscy uczniowie będą rywalizować o miano najlepszego malarza.
Rok 1840. Prefektura Kanagawa nad Zatoką Tokijską. Mistrz Hokusai decyduje się otworzyć szkołę dla artystów, by wykształcić swoich następców. Jesteś jednym z nich – musisz udowodnić, że to właśnie ciebie powinno się nazywać godnym kontynuatorem ścieżki „starego, szalonego malarza”.
Wybierz temat swoich obrazów i ruszaj tworzyć wiekopomne dzieła!
Chwyć pędzel w dłoń, podążaj za naukami swojego nauczyciela, maluj, rozwijaj swoją technikę i studio – pokaż wszystkim, kto najlepiej operuje pędzlem! Wybierz swoją specjalizację (Drzewa, Zwierzęta, Postacie lub Budynki) i śledź uważnie zmiany pór roku – tylko dzięki temu uda ci się stworzyć najbardziej harmonijny obraz. To będzie dzieło twojego życia!
W kolejnych turach gracz dobierają karty i decydują, w jaki sposób je wykorzystać. Każda karta ma dwie funkcje – może służyć do rozbudowania panoramy, ale także do nauki kunsztu malarskiego, dzięki czemu w następnych rundach będziesz mógł użyć bardziej zaawansowanych kart. Dbaj o to, by nie zabrakło ci pędzli! Za wyjątkowe osiągnięcia artystyczne gracze otrzymują dyplomy – pomagają one w rozgrywce i dają dodatkowe punkty zwycięstwa.
Gra kończy się, gdy jeden z uczestników ułoży obraz z 11 kart lub kiedy wyczerpie się talia. Wtedy wszyscy gracze kończą swoje i tury podlicza się punkty. A w Kanagawie można je dostać za najróżniejsze osiągnięcia – musisz więc starannie dobrać taktykę i uważnie śledzić ruchy pozostałych uczestników.
Zawartość gry:
- Plansza szkoły
- 4 kafelki początkowe
- 72 karty lekcji (60x60 mm)
- 15 pędzli
- 2 pionki pierwszego gracza (mały i duży)
- 19 kafelków dyplomów
- 3 żetony burzy
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: ok. 45 min.
W czasie rozgrywki wszyscy uczniowie będą rywalizować o miano najlepszego malarza.
Rok 1840. Prefektura Kanagawa nad Zatoką Tokijską. Mistrz Hokusai decyduje się otworzyć szkołę dla artystów, by wykształcić swoich następców. Jesteś jednym z nich – musisz udowodnić, że to właśnie ciebie powinno się nazywać godnym kontynuatorem ścieżki „starego, szalonego malarza”.
Wybierz temat swoich obrazów i ruszaj tworzyć wiekopomne dzieła!
Chwyć pędzel w dłoń, podążaj za naukami swojego nauczyciela, maluj, rozwijaj swoją technikę i studio – pokaż wszystkim, kto najlepiej operuje pędzlem! Wybierz swoją specjalizację (Drzewa, Zwierzęta, Postacie lub Budynki) i śledź uważnie zmiany pór roku – tylko dzięki temu uda ci się stworzyć najbardziej harmonijny obraz. To będzie dzieło twojego życia!
W kolejnych turach gracz dobierają karty i decydują, w jaki sposób je wykorzystać. Każda karta ma dwie funkcje – może służyć do rozbudowania panoramy, ale także do nauki kunsztu malarskiego, dzięki czemu w następnych rundach będziesz mógł użyć bardziej zaawansowanych kart. Dbaj o to, by nie zabrakło ci pędzli! Za wyjątkowe osiągnięcia artystyczne gracze otrzymują dyplomy – pomagają one w rozgrywce i dają dodatkowe punkty zwycięstwa.
Gra kończy się, gdy jeden z uczestników ułoży obraz z 11 kart lub kiedy wyczerpie się talia. Wtedy wszyscy gracze kończą swoje i tury podlicza się punkty. A w Kanagawie można je dostać za najróżniejsze osiągnięcia – musisz więc starannie dobrać taktykę i uważnie śledzić ruchy pozostałych uczestników.
Zawartość gry:
- Plansza szkoły
- 4 kafelki początkowe
- 72 karty lekcji (60x60 mm)
- 15 pędzli
- 2 pionki pierwszego gracza (mały i duży)
- 19 kafelków dyplomów
- 3 żetony burzy
- instrukcja
Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 10+
Czas rozgrywki: ok. 45 min.
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Poznajemy litery (0480)
Alexander
Czas żniw Tom 2 Zakon Mimów
SQN - Sine Qua Non
Drewniana gąsienica
Keycraft
Konklawe
Albatros
Cisza
Muza
Najmroczniejszy sekret
Albatros