Seria "Loteryjka" otrzymała wyróżnienia: w VIII edycji konkursu Zabawka Roku 2017 oraz w XV edycji prestiżowego konkursu Świat Przyjazny Dziecku.
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”!
Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto Zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu.
6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach, a także rozwijania pamięci wzrokowej.
Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy są idealne już dla dwulatków, a zabawa w przyporządkowywanie obrazków zwierząt do dużych ilustracji na planszach dostarczy dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów.
Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zapraszają do wspólnego spędzania wolnego czasu. Wyjątkowe ilustracje przygotowane przez Macieja Łazowskiego do gry „Lotto Zwierzęta 2+” przedstawiają 36 zwierząt: mieszkańców afrykańskiej sawanny, arktycznej krainy lodu, wiosennej łąki, lasu, wiejskiego gospodarstwa, a także zwierzęta domowe.
Gra Lotto „Zwierzęta 2+” została wyprodukowana w Polsce, z najwyższą starannością i troską o bezpieczeństwo najmłodszych.
Znajdź w lesie wiewiórkę i sowę, sprawdź, czy w Arktyce spotkasz lisa polarnego i maskonura, a potem przenieś się na sawannę, by obserwować żyrafę i zebrę. Kto pierwszy położy wszystkie żetony w odpowiednich miejscach na planszy, niech krzyknie: „lotto”!
Niezwykle proste zasady gry, która polega na wyszukiwaniu szczegółów i dopasowaniu obrazka na żetonie do odpowiedniego miejsca na planszy. „Lotto Zwierzęta 2+” rozwija spostrzegawczość, koncentrację, precyzję i koordynację wzrokowo-ruchową, a także umiejętność rozpoznawania zwierząt w ich naturalnym otoczeniu.
6 bajecznie kolorowych plansz oraz 36 okrągłych żetonów to propozycja idealnej zabawy dla najmłodszych dzieci. Cztery warianty rodzinnej rozgrywki zachęcą do gry również starsze dzieci i będą okazją do doskonalenia umiejętności porządkowania i grupowania obiektów na żetonach, a także rozwijania pamięci wzrokowej.
Trwałe, wykonane z grubej tektury elementy są idealne już dla dwulatków, a zabawa w przyporządkowywanie obrazków zwierząt do dużych ilustracji na planszach dostarczy dzieciom wiele radości, ćwicząc przy tym motorykę małą i umiejętność rozpoznawania kształtów.
Do współpracy z Kapitanem Nauką zostali zaproszeni utalentowani polscy ilustratorzy. To właśnie ich fascynujące grafiki pobudzają dziecięcą wyobraźnię i zapraszają do wspólnego spędzania wolnego czasu. Wyjątkowe ilustracje przygotowane przez Macieja Łazowskiego do gry „Lotto Zwierzęta 2+” przedstawiają 36 zwierząt: mieszkańców afrykańskiej sawanny, arktycznej krainy lodu, wiosennej łąki, lasu, wiejskiego gospodarstwa, a także zwierzęta domowe.
Gra Lotto „Zwierzęta 2+” została wyprodukowana w Polsce, z najwyższą starannością i troską o bezpieczeństwo najmłodszych.
Kraj produkcji: Polska
Ostrzeżenia:
Ma logo 'CE' ; Ryzyko połknięcia małych elementów. Opakowanie nie służy do zabawy. Należy je zachować ze względu na zawarte na nim ważne informacje. Do użytku pod bezpośrednim nadzorem osoby dorosłej.
Producent:
EDGARD Mariusz Jachimczuk
Belgijska 11/6
02-511 Warszawa (Polska)
tel: 48 22 8531138
email: wydawnictwo@edgard.pl
Szczegóły
Tytuł: Kapitan Nauka. Gra Loteryjka - ZwierzętaPodtytuł: Wiek: 2+
Producent: Edgard
Seria: Kapitan Nauka
Kod paskowy: 9788377889275
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Format: 21.6 x 14.8 cm
Oprawa: Zintegrowana
Recenzje
Zobacz także:
Produkt | Cena | W koszyku | |
---|---|---|---|
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka - Świat (106819) Wiek: 3+ |
27,96 PLN | Dodaj
|
|
Kapitan Nauka. Gra Loteryjka - Pory roku Wiek: 4+ |
27,96 PLN | Dodaj
|
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
CzuCzu. Puzzle z dziurką - Pociąg do liczenia
Wiek: 3+
Wiek: 3+
Bright Junior Media
CzuCzu: Puzzle - Układam połówki, Zwierzątka
Wiek: 18m+
Wiek: 18m+
Bright Junior Media
Moja mięciutka książeczka z uszkami - kot
Yoyo Books
Układanki z dziurką. Pojazdy
dla dzieci: 2+
dla dzieci: 2+
Bright Junior Media
CzuCzu, Puzzle kontrastowe - Tu pasuje (15 mies.+) (492009)
Bright Junior Media