Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediów
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Media zajmują kluczowe miejsce w sferze publicznej. Jej jakość zależy od pluralizmu i niezależności perspektyw, z których patrzymy na problemy wspólne. Kwestia własności częstokroć decyduje o usytuowaniu mediów w systemie demokratycznym, sposobie ich funkcjonowania, a także roli w społeczeństwie. Niniejsze opracowanie przedstawia zarys struktury własności medialnej w Polsce, nowych krajach członkowskich Unii Europejskiej i krajach Europy Południowo-Wschodniej. W szczególności omówiono aspekty regulacyjne, mechanizmy implementacji, prywatyzację, zewnętrzny i wewnętrzny pluralizm mediów oraz problematykę niezależności dziennikarskiej. Książka jest wynikiem wspólnego projektu badawczego, przeprowadzonego pod kierunkiem Instytutu Pokoju w Lublanie.
Szczegóły
Tytuł: Własność medialna i jej wpływ na pluralizm oraz niezależność mediówWydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Kod paskowy: 9788323319603
ISBN: 832331960X
Tytuł oryginału: Media Ownership and its Impact on Media Independence and Pluralism
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Klimkiewicz Beata
Języki: polski
Rok wydania: 2013
Ilość stron: 100
Format: 14.5x20.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.14 kg
Redakcja: Klimkiewicz Beata
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Rozmówki polsko-angielskie z
HARALD G DICTIONARIES