Marketing w działalności banku

Difin

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Kartonowa Foliowana
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
38,82 PLN



Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.

Szczegóły

Tytuł: Marketing w działalności banku
Autor: Grzywacz Jacek
Wydawnictwo: Difin
Kod paskowy: 9788372515865
ISBN: 8372515867
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.315 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: