Celem książki jest określenie podstawowych zasad prowadzenia przez bank działalności marketingowej. Kompleksowo omówiono najważniejsze elementy marketingu bankowego, mające duży wpływ na kształtowanie pozycji konkurencyjnej. Wyjaśniono również szereg kwestii dotyczących zasad przygotowania strategii marketingowej oraz jej prowadzenia z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix. Potwierdzono dużą rolę segmentacji i badań marketingowych w procesie określania kierunków rozwoju banku i realizowania kampanii promocyjnych. Autor rozstrzyga liczne dylematy związane ze skutecznością wykorzystywanych narzędzi marketingowych oraz rozwiązań stosowanych w praktyce.
Szczegóły
Tytuł: Marketing w działalności bankuAutor: Grzywacz Jacek
Wydawnictwo: Difin
Kod paskowy: 9788372515865
ISBN: 8372515867
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 208
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.315 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Odory
Wydawnictwo Naukowe PWN
Zabawy plastyczne dla dzieci w wieku przedszkolnym
ŻAK Wydawnictwo Akademickie