Ludzie wnosząc do firmy swoją wiedzę, umiejętności, zdolności, przyczyniają się do stworzenia specyficznej kultury i klimatu organizacyjnego, decydujących o odmienności całego systemu, jakim jest przedsiębiorstwo. Aby firma mogła podlegać dynamicznemu rozwojowi poprzez realizację wyznaczonych celów, musi pozyskać i utrzymać pracowników wykazujących możliwie dużą aktywność i zaangażowanie w osiąganie wspólnych dążeń. Koncepcją, której implementacja pozwala na zapewnienie pracownikom pozycji odpowiadającej ich rzeczywistej roli we współczesnym przedsiębiorstwie, jest marketing personalny.
Szczegóły
Tytuł: Marketing personalny jako instrument kreowania wizerunku firmyAutor: Baruk Agnieszka Izabela
Wydawnictwo: Difin
Kod paskowy: 9788372516305
ISBN: 8372516308
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 272
Format: 15.5x23.5cm
Oprawa: Kartonowa Foliowana
Waga: 0.42 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gimnazjum
Encyklopedia ucznia
Encyklopedia ucznia
Wydawnictwo Naukowe PWN
Relikwia
Amber