Service Design po polsku
Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.2x23.5
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
59,00 PLN
Nasza cena
56,43 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka ta pomoże Ci: -przygotować lepsze i unikatowe usługi, -uniknąć wpadek przy wdrażaniu wszelkich zmian, -poprawić rentowność i stabilność biznesu, -oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i ? co najważniejsze ? zatrzymać klienta. Service design polega na integracji wszystkich punktów styku użytkownika z daną usługą, zarówno w przestrzeni online, jak i offline. Autor podpowiada, jak krok po kroku przeprowadzić takie działania w swojej organizacji. Konkretne przykłady wykorzystania narzędzi projektowania usług i doświadczeń na rynku polskim i zagranicznym czynią publikację praktyczną lekturą, która wzbogaci nie tylko wiedzę, ale również umiejętności i kompetencje czytelnika. Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług. dr Marcin Chłodnicki - kierownik Studiów Podyplomowych Service Design w sektorach kreatywnych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Współtwórca Service Design Polska ? platformy współpracy i promocji Service Design (Thinking) w Polsce. Prezes zarządu firmy doradczo-projektowej BDS Sp. z o.o. Członek Service Design Network i założyciel SDN Polish Chapter.

Szczegóły

Tytuł: Service Design po polsku
Podtytuł: Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów
Autor: Marcin Chłodnicki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301194321
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 174
Format: 16.2x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.325 kg

Recenzje