Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
Szczegóły
Tytuł: Instrumenty marketinguAutor: Białecki Klemens P.
Wydawnictwo: Branta
Kod paskowy: 9788360186411
ISBN: 8360186413
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 400
Format: 19.1x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.735 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gołębie Leksykon przyrody
Delta W-Z
Europa
ATLAS
Czapki na drutach
Bauer-Weltbild Media (KDC)
Time bites
Harper Collins Publ. UK
Kodeks postepowania karnego
LexisNexis
Konstytucyjny system władz publicznych
LexisNexis
Legislacja administracyjna
Wolters Kluwer