Instrumenty marketingu

Branta

  • Rok wydania: 2006
  • Format: 19.1x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
28,00 PLN
Nasza cena
20,20 PLN



Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych); promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.



Szczegóły

Tytuł: Instrumenty marketingu
Autor: Białecki Klemens P.
Wydawnictwo: Branta
Kod paskowy: 9788360186411
ISBN: 8360186413
Języki: polski
Rok wydania: 2006
Ilość stron: 400
Format: 19.1x23.5cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Waga: 0.735 kg

Recenzje