Laur Innowacyjności, Gazele Biznesu, Przedsiębiorstwo Fair Play, Złoty Produkt, Perły Polskiej Gospodarki ? to tylko przykładowe nagrody przyznawane polskim firmom każdego roku. Do tego dochodzą nagrody w innych kategoriach, takie jak Fryderyki czy Perła Medycyny.
Czy przyznawanie tak wielu nagród ma jeszcze jakiś sens, czy naprawdę budują one prestiż i wizerunek laureatów?
Jak pisze autor Nagród biznesowych: ?Współczesne nagrody to temat doniosły i mało poważny zarazem. Jak bowiem można poważnie traktować zjawisko, które urosło do wręcz karykaturalnych rozmiarów??.
A jedocześnie ludzie i firmy chcą być zauważani i doceniani zarówno przez swoje środowisko zawodowe, jak i przez konsumentów ich produktów czy usług. Na to pole minowe wchodzi z ostrym piórem autor, z wykształcenia i zamiłowania etnograf, co daje mu unikatową perspektywę na to, co naprawdę i co na niby dzieje się w pełnym emocji świecie tytułowych ?nagród biznesowych?.
Książka stanowi rzadkie połączenie ciekawej opowieści o biznesie z dużą dawką wiedzy i danych.
Przeczytaj ją, zanim ogłosisz kolejny konkurs lub zgodzisz się zostać laureatem!
Szczegóły
Tytuł: Nagrody biznesowePodtytuł: Etnografia rytuałów merytokracji
Autor: Paweł Krzyworzeka
Wydawnictwo: Poltext
ISBN: 9788375618006
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 316
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.525 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Komiks na świecie i w Polsce
Dragon
Brulion zabaw w podróży
Wilga
Bóg ukryty
W poszukiwaniu ostatecznego sensu
W poszukiwaniu ostatecznego sensu
Czarna Owca
Krzysztof Wodiczko. On Behalf of the Public Domain
Muzeum Sztuki w Łodzi
Nasza podróż
Dwie Siostry
Listy, listy, listy
Dwie Siostry
Ubieramy Misia
Dwie Siostry