Pracę (...) uważam za dzieło ważne i potrzebne. Jest ona zbiorowym opracowaniem zawierającym teksty pedagogów wczesnoszkolnych skupionych wokół ośrodka zielonogórskiego. Znaleźć w niej można wiele szczegółowych obrazów pokazujących różne osiągnięcia, ale także różne wyzwania i pola, na których działa pedagogika wczesnoszkolna. Są tu zarówno próby syntezowania dorobku tej dyscypliny, jak i pokazanie kierunków jej rozwoju oraz wskazanie mocnych i słabych stron w teorii i praktyce edukacji wczesnoszkolnej. Jest to z jednej strony ciekawa próba zredefiniowania i specyficznego domknięcia problemów pedagogiki wczesnoszkolnej, z drugiej strony zaś lektura tej książki otwiera szerokie pole pytań, wątpliwości ukierunkowanych zarówno na rozwój edukacji wczesnoszkolnej, jak i na fundamentalne zagadnienia związane z uczeniem się, nauczaniem i rozwojem dzieci w pierwszych latach kariery szkolnej.
Prof. dr hab. Barbara Smolińska-Theiss
Książka (...) prezentuje (...) bogate i cenne wątki naukowo-poznawcze i utylitarne, a od strony merytorycznej budzi uznanie, gdyż trafnie koresponduje ze współczesnymi trendami innowacyjnymi w pedagogice wczesnoszkolnej.
(...) Można żywić nadzieję, że monografia wzbogaci rynek wydawniczy oraz znajdzie poczesnych czytelników nie tylko wśród pedagogów wczesnoszkolnych, ale także opiekunów i światłych rodziców.
Prof. dr hab. Kazimierz Wenta
Szczegóły
Tytuł: Pedagogika wczesnoszkolnaPodtytuł: Rekonstrukcja kluczowych problemów
Wydawnictwo: Adam Marszałek
ISBN: 9788380196322
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 286
Format: 15.9x22.1
Oprawa: Miękka
Waga: 0.435 kg
Redakcja: Magda-Adamowicz Marzenna, Kopaczyńska Iwona, Nyczaj Drąg Mirosława
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Leksykon pedagogiki międzykulturowej i etnopedagogiki
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Przyprawy
Pascal
Etyka w systemie edukacji w Polsce
Wolters Kluwer
Uczeń z autyzmem
UMCS