Trzy filary biznesu w Internecie to pozycja ukazująca 3 obszary, w którym musisz być aktywny, jeśli chcesz, by Twój biznes rozwijał się dynamicznie. Obszary te to Wizerunek, Klienci oraz Świadomość marki.
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek.
Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Dzięki wykorzystaniu nowoczesnych narzędzi marketingowych już jutro możesz konkurować z największymi firmami prowadząc nawet małą, lokalną firmę. Z książki dowiesz się również jakie są najczęstsze błędy firm, chcących świadomie budować swój potencjał i co zrobić, by ich uniknąć. Już czas, by Twój biznes nabrał właściwego rozpędu a prowadzone działania marketingowe miały odpowiednią formę i właściwy kierunek.
Czas na efekty! Czas na rozwój, Czas na Trzy filary biznesu w Internecie!
Szczegóły
Tytuł: Trzy filary biznesu w InternecieAutor: Ryszard Jellinek
Wydawnictwo: Jellinek
ISBN: 9788394841508
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 222
Format: 14,8x21x1,4 cm
Oprawa: broszurowa
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bonobo i ateista
W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych
W poszukiwaniu humanizmu wśród naczelnych
Copernicus Center Press
Medycyna kahunów
Kos
Król liczb
Szkice z metafizyki kapitalizmu
Szkice z metafizyki kapitalizmu
Fundacja Augusta Hr. Cieszkowskiego