Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze

MT Biznes

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
1 - 2 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
54,90 PLN
Nasza cena
54,36 PLN
Oszczędzasz 1%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 51,66 zł



PRZETŁUMACZONA NA 9 JĘZYKÓW WYKORZYSTYWANA W PONAD 30 UNIWERSYTETACH W tej wciągającej, fascynującej i zaskakująco przystępnej książce Eric Siegel, wiodący ekspert w dziedzinie analizy prognostycznej, pokazuje, w jaki sposób to działa i jak codziennie wpływa na życie każdego z nas. Takie kształtujące trendy organizacje jak Chase, Facebook, Google, Hillary for America, HP, IBM, Match.com, Netflix, NSA, Pfizer, Target i Uber wykorzystują potencjał wielkich zbiorów danych, by prognozować ludzkie zachowania; także i twoje. Dlaczego Dlatego, że analiza prognostyczna przekształca branże i w znaczący sposób wpływa na to, co dzieje się na świecie. Przeczytaj tę książkę, aby się dowiedzieć, jak ograniczać ryzyko, zwiększać sprzedaż, doskonalić opiekę zdrowotną, optymalizować media społecznościowe, walczyć z przestępczością i wygrywać wybory. *** Dr Eric Siegel jest założycielem Predictive Analytics Word i redaktorem naczelnym Predictive Analytics Times. Były profesor Columbia University jest obecnie znanym mówcą, nauczycielem i liderem w branży. *** Odpowiednik Freakonomii w obszarze dużych zbiorów danych. Stein Kretsinger, założyciel i dyrektor Advertising.com Ekscytująca i wciągająca czyta się ją jak thriller! Analiza prognostyczna ma swoje korzenie w codziennych ludzkich zachowaniach i jeśli jest stosowana właściwie, wpływa na ich działania. Przy pomocy przykładów Siegel opisuje zarówno szanse, jak i zagrożenia, jakie ta metodologia stwarza dla współczesnego świata. Marianna Dizik, statystyk, Google Książka Erica Siegela odnosi sukces tam, gdzie inne poniosły porażkę objaśnia zawiłości wielkich zbiorów danych i daje przykłady z życia, jak organizacje wykorzystują potencjał analizy prognostycznej do wprowadzania wymiernych zmian. John Francis, starszy analityk danych, Nike Podając fascynujące przykłady, Siegel pokazuje, jak firmy zarabiają pieniądze, prognozując, co zrobią klienci. Gdy zaczniesz czytać tę książkę, nie będziesz w stanie odłożyć jej na półkę. Artur Middleton Hughes, wiceprezes, Database Marketing Institute, autor Strategic Database Marketing Szczegółowy opis jak możemy przeciwdziałać nieprzewidywalności świata. Eric jasno wyjaśnia, dlaczego niektóre decyzje są bardziej zyskowne od innych i ja się z nim zgadzam. Dennis R. Mortensen, prezes Visual Revenue, były dyrektor ds. analiz danych w Yahoo!

Szczegóły

Tytuł: Prognozuj kto kliknie kupi skłamie lub umrze
Autor: Siegel Eric
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380872585
Tytuł oryginału: Predictive Analytics: The Power to Predict Who Will Click, Buy, Lie, or Die
Tłumacz: Pawłowski Konrad
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 410
Format: 15.8x23.3cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje