Mała księga zamykania sprzedaży
Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
Helion
Każdy sprzedawca wie (a jeśli nie wie, to szybko się przekona), jak trudnym i delikatnym momentem jest zamykanie sprzedaży. Każda transakcja zależy od specyficznych uwarunkowań, każdy klient zachowuje się nieco inaczej i wymaga indywidualnego podejścia. Konsekwencją niedostrzegania tych subtelności będzie fiasko transakcji. Bez uświadomienia sobie przyczyn niepowodzenia i zdobycia określonych umiejętności trudno o zwiększenie sprzedaży. Trzymasz w ręku niewielki, ale niezwykle użyteczny poradnik dotyczący zamykania sprzedaży. Co prawda, nie ma łatwego i szybkiego sposobu finalizowania transakcji, niemniej istnieje kilka skutecznych technik, dzięki którym nauczysz się utrzymywać delikatną równowagę między swoimi słowami i działaniami a myślami i wrażeniami potencjalnego klienta. Dzięki wytycznym zawartym w tej książce udoskonalisz umiejętność badania potrzeb klienta i budowania właściwej relacji, zwiększysz też produktywność, a w efekcie satysfakcję klienta. Szybko się przekonasz, że pracowitość, dokładność i determinacja przekładają się na wyniki sprzedaży! Dzięki tej książce: poznasz przyczyny niepowodzenia sprzedaży nauczysz się budowania relacji z klientem poznasz pytania naprowadzające i finalizujące nauczysz się stosować techniki zamykania sprzedaży poznasz strategie i taktyki finalizowania transakcji Veni. Vidi. Vici. Dobiłem targu.
Szczegóły
Tytuł: Mała księga zamykania sprzedażyPodtytuł: Zbuduj relację, zaproponuj transakcję i dobij targu skutecznie!
Autor: Jeffrey Gitomer
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328330412
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 80
Format: 12.7x19.9
Oprawa: Twarda
Waga: 0.16 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Biblia sprzedaży
Onepress
Magia sprzedaży
Techniki i ćwiczenia
Techniki i ćwiczenia
MT Biznes
Smakoterapia 3. Spiżarnia
Edipresse Polska
Techniki sprzedaży osobistej
CeDeWu