Kółko i krzyżyk w nowym wymiarze!
Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie – poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach.
Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie.
Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta.
Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.
Elementy gry:
Celem gry jest ułożenie 5 swoich symboli w jednym rzędzie – poziomo, pionowo lub na ukos. Jednak nie będzie to łatwe. Za każdym razem gdy wykładasz płytkę, umieszczasz na planszy także symbol przeciwnika! Kafelki można kłaść jeden na drugim, więc rozgrywka toczy się w 3 wymiarach.
Każdy ruch zmienia diametralnie sytuację na planszy i może zadecydować o zwycięstwie.
Wylosujcie, kto będzie grał krzyżykiem, a kto kółkiem. Grający krzyżykiem rozpoczyna rozgrywkę, umieszczając płytkę na dowolnych dwóch polach planszy. Następnie drugi gracz robi to samo. W ten sposób gracze naprzemiennie zagrywają płytki, po jednej na rundę. Raz położona płytka nie może być przemieszczana ani usunięta.
Wygra gracz, który jako pierwszy ułoży w jednej linii co najmniej pięć swoich symboli jeden obok drugiego. Symbole mogą być ułożone pionowo, poziomo albo na ukos. Nie ma znaczenia, na którym są poziomie, istotny jest widok z góry. Liczą się tylko widoczne symbole (niezakryte). Jeśli zabraknie płytek albo nie można wyłożyć na planszę nowej płytki, to partia kończy się remisem.
Elementy gry:
- plansza do gry
- 60 płytek z symbolami x i o
Liczba graczy: 2
Wiek: 7-107 lat
Czas gry: 15 minut
Wiek: 7-107 lat
Czas gry: 15 minut
Szczegóły
Tytuł: TrexoPodtytuł: Wiek: 7+
Autor: Opracowanie zbiorowe
Producent: Egmont
ISBN: 5908215009168
Rok wydania: 2017
Format: 25x25x5.5 cm
Waga: 0.673 kg