Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Copywriting & Webwriting

Onepress

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 14.0x20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
27,99 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.

Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.

Dowiesz się z niej:
- Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
- Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
- Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
- Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych.


Szczegóły

Tytuł: Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować
Podtytuł: Copywriting & Webwriting
Autor: Artur Jabłoński
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328324619
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 168
Format: 14.0x20.8 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje