Nie narzekaj.
Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy

MT Biznes

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 14.1x21.8cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
32,53 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



„Przestań jęczeć i przeczytaj tę książkę!”
     - KEN BLANCHARD, współautor Nowego Jednominutowego Menedżera

Prawdziwa historia o tym, jak dzięki pozytywnemu nastawieniu można obrócić niezadowolenie w skuteczne działanie, innowacje i sukces. Każda skarga jest okazją, by przekuć coś negatywnego w coś pozytywnego!

Przywołując ducha swojego międzynarodowego bestsellera Autobus energii, Jon Gordon opowiada kolejną inspirującą i pouczającą historię walki z największą bolączką biznesu i życia w ogóle – z negatywnym nastawieniem, które pochłania miliardy dolarów, obniża morale, zmniejsza produktywność i osłabia kondycję nie tylko jednostek, ale i całych zespołów.

Czerpiąc z doświadczeń prawdziwej firmy, która opracowała i wdrożyła program zakazujący narzekania, Gordon snuje pasjonującą opowieść, naszpikowaną nowatorskimi pomysłami i praktycznymi strategiami, które kształtują pozytywnie nastawionych liderów, a co za tym idzie – pozytywnie nastawione zespoły i organizacje.

Wszystkim osobom, które chcą przekształcić negatywną energię w pozytywne rozwiązania, Nie narzekaj! oferuje zestaw niezawodnych reguł oraz praktyczny plan działania, pozwalający stoczyć zwycięską walkę z szeroko pojętą negatywnością w organizacji. Kiedy ludzie przestają narzekać, poświęcają mniej czasu i energii na roztrząsanie problemów, a zdecydowanie więcej na znalezienie rozwiązań.

Malkontenctwo jest jednym z najpoważniejszych problemów współczesnego świata biznesu. Osłabia efektywność zespołów i całych organizacji, rodząc pogardę oraz niezdolność do adaptacji i zmiany zachowań. Nie narzekaj! Jona Gordona stanowi skuteczne antidotum.
      - KEN FISHER, dyrektor generalny w Fisher Investments, felietonista magazynu „Forbes”, autor książki The Only Three Questions That Count

 Wymówki płyną zwykle z szatni przegranych. Nie narzekaj! Jona Gordona pokazuje, jak zapewnić sobie przewagę nad konkurencją.
      - LOU HOLTZ, trener NFL

 W świecie, w którym, jak się zdaje, większość z nas widzi szklankę do połowy pustą, Jon Gordon nakreśla w Nie narzekaj! jasny plan, dzięki któremu każdy z nas może zmienić się na lepsze. Stosując podejście autora, możemy wyeliminować negatywne nastawienie z życia zawodowego i rodzinnego, a przez to zapewnić sobie bardziej produktywne i mniej stresujące środowisko życia i pracy.
      - NATHAN WHITAKER, współautor książki Quiet Strength

JON GORDON jest autorem bestsellerów biznesowych i mówcą motywacyjnym, którego książki i wystąpienia od lat inspirują publiczność na całym świecie. Propagowane przez niego zasady zostały sprawdzone w praktyce przez liczne drużyny sportowe, w tym czołowe zespoły NFL i NBA, firmy wyróżnione w rankingu Fortune 500, szkoły, szpitale i organizacje non profit.

W jego dorobku autorskim znajduje się m.in. Autobus energii, uznany za bestseller przez magazyn „Wall Street Journal”, Obóz treningowy, The Shark and the Goldfish, The Seed, oraz Przepis.



Szczegóły

Tytuł: Nie narzekaj.
Podtytuł: Pozytywne sposoby pozbycia się negatywnej energii w pracy
Autor: Jon Gordon
Wydawnictwo: MT Biznes
ISBN: 9788380872820
Tytuł oryginału: The No Complaining Rule Positive Ways to Deal with Negativity at Work
Tłumacz: Samson-Banasik Anna
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 176
Format: 14.1x21.8cm
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

Recenzje