Budowanie świadomości marki w klubie sportowym

Katedra Wydawnictwo Naukowe

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 12.0x19.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
34,10 PLN
Nasza cena
26,91 PLN
Oszczędzasz 22%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki

Szczegóły

Tytuł: Budowanie świadomości marki w klubie sportowym
Autor: Mateusz Brzeźniak
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155702
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 198
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg

Recenzje