"To nie tylko podręcznik brandingu, a więc działania na polu marketingu. To także spojrzenie na kulturę kibicowską i funkcje, jakie pełni sport i organizacje sportowe (socjologia). To również przewodnik po strukturach i mechanizmach funkcjonowania profesjonalnych klubów piłkarskich (organizacja i zarządzanie), a także kompendium wiedzy na temat relacji tego typu organizacji z mediami (komunikacja społeczna i public relations). Dla kogo jest ta książka? Dla prezesów i zarządów sportowych klubów piłkarskich ? od lig amatorskich do ekstraklasy. Dla studentów ? coraz więcej z nich w swoich pracach licencjackich i magisterskich podejmuje problematykę procesów brandingowych zachodzących na polu piłki nożnej. Dla kibiców ? aby mieli szansę spojrzeć na swoją ukochaną piłkę nożną z nieco szerszej perspektywy". dr Andrzej Świątecki
Szczegóły
Tytuł: Budowanie świadomości marki w klubie sportowymAutor: Mateusz Brzeźniak
Wydawnictwo: Katedra Wydawnictwo Naukowe
ISBN: 9788365155702
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 198
Format: 12.0x19.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.35 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Pierwsza pomoc
Dragon
Intymność i wolność
Wydawnictwo M
Modlitewnik. Modlitwy za Ojczyznę
Wydawnictwo M
Thorgal. Aniel. Tom 36
Egmont
Niezniszczalny
Niesamowita historia Roberta Kubicy
Niesamowita historia Roberta Kubicy
Ringier Axel Springer Polska