Starość i starzenie się społeczeństw staje się stopniowo coraz lepiej rozpoznanym problemem. Wyzwaniem pozostaje zdiagnozowanie, na ile starość można uczynić produktem i to rentownym. Autorki określają zakres, w jakim seniorzy wpisują się w najnowsze strategie marketingowe na rynku, w jakim zakresie ich zasoby stają się doceniane na rynku pracy (międzygeneracyjny mentoring) i jak oni sami rewolucjonizują technologię (telesenior).
Bezsprzecznym atutem książki jest wpisanie się w najnowsze trendy badań społecznych dotykające aktualnych rewolucji w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi z nakierowaniem na mentoring międzygeneracyjny oraz żywo dyskutowaną dehumanizację medycyny w kierunku teleusług jako sposobów na redukcję kosztów starzenia się globalnego społeczeństwa.
Szczegóły
Tytuł: Psychologia starzenia się i strategie dobrego życiaAutor: Aleksandra Błachnio, Karolina Kuryś-Szyncel, Emilia Martynowicz, Aldona Molesztak
Wydawnictwo: Difin
Seria: Engram
ISBN: 9788380854895
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 198
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.31 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gorzka czekolada
I inne ważne opowiadania o ważnych sprawach
I inne ważne opowiadania o ważnych sprawach
Prószyński i S-ka
Szewcy
Siedmioróg
W małym dworku
Siedmioróg
Obrona Sokratesa
Teologia Polityczna
Burza w szklance wody.
Fizyka w życiu codziennym
Fizyka w życiu codziennym
Czarna Owca