Facebook. Oblicza i dylematy

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 15x22.5 cm
  • Oprawa: okładka miękka
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
52,90 PLN
Nasza cena
48,09 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 48,09 zł



Facebook. Oblicza i dylematy to książka o imperium przyjaciół czyniącym świat lepszym, platformie łączącej ludzi, ale i nietransparentnej korporacji wykorzystującej pracę dwóch miliardów użytkowników w biznesowych celach.
Traktujemy Facebook jako wielowymiarowy fenomen, komunikacyjną platformę relacji, prawdziwych i fałszywych społeczności, korporację wykorzystującą monopolistyczną pozycję, demiurga relacji z tradycyjnymi mediami i naturalne środowisko polskich millenialsów. Jest on organizacją atrofii różnic między ludźmi i nieludźmi, a także platformą rozpatrywaną w kategoriach procesowego algorytmu, mediatora relacji międzyludzkich, agregacji wiedzy (także fałszywej, nazywanej modnie postprawdą) i układów odniesienia, które mogą być systemami wartości relacji ludzi i algorytmu dalekiego od doskonałości, nieskutecznego choćby w konfrontacji z farmami lajków. Facebook to lustro pozwalające użytkownikom odgrywać role, tworzyć własne biografie, serwis-dziennik prawdy i fikcji środowisko translacji wartości.

Producent:
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Michałowskiego 9/2
31-126 Kraków (PL)
tel: 12-631-18-80
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Facebook. Oblicza i dylematy
Autor: Jan Krefta
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323343172
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 138
Format: 15x22.5 cm
Oprawa: okładka miękka
Waga: 0.213 kg

Recenzje