Autor dokonuje analizy porównawczej marketingu politycznego i ekonomicznego. Powstaje pytanie czy "produkt polityczny" jest przynajmniej w takiej części zbliżony do klasycznego produktu ekonomicznego, że uzasadnia to wykorzystanie technik i narzędzi marketingu w świecie polityki. Jeżeli tak, to na ile produkty te są do siebie podobne i w jakich aspektach się różnią? Autor stawia tezę, że produkt polityczny jest podobny do produktu z rynku dóbr i usług - w niektórych aspektach w pełni, w innych częściowo, w jeszcze innych występują między nimi wyraźne różnice. Tak postawiona teza pozwala pomóc w rozwiązaniu problemu zakresu możliwości wykorzystania marketingu w polityce.
Szczegóły
Tytuł: Marketing produktu politycznegoPodtytuł: Analiza porównawcza
Autor: Karol Zajdowski
Wydawnictwo: Elipsa
ISBN: 9788380171725
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 354
Format: 16.6 x 23.8 cm
Oprawa: miękka