Logistyczna obsługa klienta
Metody ilościowe

Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
87,50 PLN
Nasza cena
79,58 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 66,39 zł



To pierwszy podręcznik, który koncentrując się jednocześnie na metodach gromadzenia i analizowania danych z pomiaru ilościowego oraz jakościowego w sposób kompleksowy przedstawia teoretyczne zagadnienia obsługi klienta. Jego zakres został dobrany pod kątem problemów występujących w praktyce zawodowej. W książce wyjaśniono, jak rozpoznać potrzeby klienta i dostosować proces obsługi zamówienia do jego wymagań i oczekiwań. Przedstawione w niniejszej pracy metody, pozwalające na zbadanie odczuwanej satysfakcji klienta, mogą być wykorzystane do pomiaru osiągniętego poziomu świadczonych usług oraz będą cennym źródłem danych służących do porównań z innymi świadczeniodawcami usług w danym segmencie. Mogą również wskazać te obszary, w których powinna nastąpić poprawa jakości oferowanych usług. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do studentów kierunków: logistyka, zarządzanie i ekonomia, na których wykładane są m.in. przedmioty takie jak: logistyka, logistyczna obsługa klienta, metody ilościowe w logistyce, logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, usługi logistyczne, zarządzanie procesami logistycznymi.

Szczegóły

Tytuł: Logistyczna obsługa klienta
Podtytuł: Metody ilościowe
Autor: Sabina Kauf, Agnieszka Tłuczak
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301197810
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 226
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje