Treść pracy wnosi wiele nowego spojrzenia na istotę metodologii pedagogiki, jak również metodologii badań pedagogicznych. Podkreślenia wymaga fakt, że praca oparta jest na bogatych doświadczeniach badawczych i dydaktycznych Autora. Wypełnia ona istniejącą lukę w literaturze rodzimej w zakresie statusu metodologicznego pedagogiki. Uważam, że praca jest wysoce wartościowa zarówno z punktu widzenia teorii pedagogicznej, którą posuwa znacznie do przodu, jak również praktyki badawczej. [...]
Na szczególną uwagę zasługuje pomysł wzbogacania poszczególnych rozdziałów pracy tekstami poetyckimi, które nie stanowią ozdobników tych rozdziałów, lecz rozwijają i pogłębiają teksty naukowe, nadając im jakościowy wydźwięk emocjonalny. Pomysł ciekawy i godny podkreślenia. [...]
Pracę tę adresuję do szerokich rzesz pracowników naukowych uprawiających pedagogikę i poszukujących jej metodologicznego statusu, a także nauczycieli, studentów pedagogiki i kierunków nauczycielskich.
Szczegóły
Tytuł: Wiązanie podejść metodologicznych w pedagogice teoretyczno-praktycznejAutor: Stanisław Palka
Wydawnictwo: Impuls
ISBN: 9788380954021
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 168
Format: 16.0x23.5
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Diagnoza psychopedagogiczna podstawowe problemy i rozwiązania
ŻAK Wydawnictwo Akademickie
Wczesne rodzicielstwo - zagrożenie czy szansa?
Nastoletni rodzice z łódzkich enklaw biedy
Nastoletni rodzice z łódzkich enklaw biedy
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Zaburzenia lękowe. Podręcznik z ćwiczeniami opartymi na terapii poznawczo-behawioralnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego