Pluralizm mediów, pluralizm w mediach

Aspra

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
44,00 PLN
Nasza cena
39,97 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,94 zł



Tom 33. serii "Media początku XXI wieku" wydawanej we współpracy z Wydziałem Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego. Pluralizm i wolność mediów to podstawowe wartości, na których opiera się demokratyczny system medialny. Większość dotychczasowych polskich badań medioznawczych koncentrowała się na wolności mediów, ich prawnych gwarancjach, praktyce dziennikarskiej, granicach i zagrożeniach. Problemy związane z koniecznością zapewnienia pluralizmu opinii w mediach i różnorodności na rynku medialnym są jednak co najmniej równie ważne jak wolność mediów, gdyż ich brak lub znaczące ograniczenia stanowią realne zagrożenie dla demokracji. Dlatego dobrze się stało, że powstała publikacja, która podejmuje problem pluralizmu mediów i w mediach w różnych jego kontekstach, zawierająca zarówno wnikliwe rozważania teoretyczne, jak i wyniki najnowszych badań empirycznych. (...) Zaletą publikacji jest aktualność podejmowanych w niej wątków, prezentacja wyników badań własnych autorów oraz zwrócenie uwagi na złożoność i wieloaspektowość problemu pluralizmu medialnego. Prof. nadzw. dr hab. Katarzyna Pokorna-Ignatowicz Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

Szczegóły

Tytuł: Pluralizm mediów, pluralizm w mediach
Wydawnictwo: Aspra
Seria: Media początku XXI wieku
ISBN: 9788375458121
Numer tomu: 33
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 228
Format: 16.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Redakcja: Jaskiernia Alicja, Gajlewicz-Korab Katarzyna

Recenzje