Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu

Wydawnictwo Naukowe UMK

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 15.5x22.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,40 PLN
Nasza cena
38,51 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.

Szczegóły

Tytuł: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetu
Autor: Marek Jeziński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323139560
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka

Recenzje