Książka opowiada o uwodzicielskiej sile dźwięków zorganizowanych w muzykę i o tym, że bardzo często człowiek poddaje się takiemu uwodzeniu, zarówno w sytuacjach publicznych, jak i w życiu codziennym, przy wykonywaniu domowych czynności. Istotne jest to, że poszukiwanie doznań estetycznych i emocjonalnych przy obcowaniu z muzyką nie jest motywowane jedynie wynikiem osobistego gustu. Nasze upodobania muzyczne są przedstawione w książce jako wynik oddziaływania mediów, uwarunkowań klasowych i kulturowych oraz kierowania się w wyborach estetycznych ciągłymi naciskami, wywieranymi ze strony autorytetów społecznych oraz środowisk, w których żyjemy.
Szczegóły
Tytuł: Muzyka popularna i jej odbiorcy w poszukiwaniu autorytetuAutor: Marek Jeziński
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UMK
ISBN: 9788323139560
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 350
Format: 15.5x22.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Teczka niebieska z motywem nut - H.M. Górecki
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Teczka wrzosowa z motywem nut - Grażyna Bacewicz
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Teczka biała z motywem nutowym - Wojciech Kilar
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Słuch absolutny Niedokończona autobiografia i listy wybrane
Niedokończona autobiografia i listy wybrane
Niedokończona autobiografia i listy wybrane
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Kompozytorzy polscy o Fryderyku Chopinie
Polskie Wydawnictwo Muzyczne
Muzyka teatr książka w Rosji
Adam Marszałek
Muzykofilia. Opowieści o muzyce i mózgu
Zysk i S-ka