Publikacja na przykładzie street artu pokazuje, co dzieje sie ze sztukami wizualnymi w czasach, kiedy hierarchie wartości artystycznej i rynkowej kształtowane są w znacznym stopniu w mediach społecznościowych. Rozwój internetu zmienił relacje w sferze wytwarzania treści medialnych zmonopolizowanej wcześniej przez duże podmioty. Nowe kanały rozpowszechniania treściły kulturowych, zwłaszcza blogi i media społecznościowe, w pewnym sensie umożliwia ominięcie tradycyjnych depozytariuszy wartości kulturowej, w ich obrębie tworzyły się hierarchie wartości, nowe sieci powiązań i nowe kategorie pośredników, sprawiły, zę szybciej podejmuje się działalność profesjonalną.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Fundacja Nowej Kultury Bęc Zmiana
ul. Mokotowska 65/7,
00-533 Warszawa (Polska)
tel: 22 827 64 62
email: bec@beczmiana.pl
Szczegóły
Tytuł: Prosto z ulicyAutor: Łukasz Biskupski
Wydawnictwo: Fundacja Bęc Zmiana
ISBN: 9788362418817
Języki: polski
Rok wydania: 2017
Ilość stron: 224
Format: 14.7x20.3 cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Przedszkolak kocha czytać. Elementarz
Edukacyjne
Śmieciowa przestrzeń
Centrum Architektury
Co to za gra? Nowe podejścia do ekonomii
KSIĄŻKA I PRASA
Społeczeństwo, w którym zwycięzca bierze wszystko
Wydawnictwo Naukowe UMK
Psucie wiedzy
Wydawnictwo Naukowe UMK
Kredyt i kryzys
Od Marksa do Minsky'ego
Od Marksa do Minsky'ego
Książka i Prasa