Podręcznik obejmuje teorię, metodologię poznawania i kreowania produktu turystycznego wraz ze schematem praktycznego postępowania w celu opracowania własnej koncepcji wykreowania produktu turystycznego. Autorzy zastosowali ciekawą metodę kształcenia. Proponują mianowicie naukę od zdefiniowania i poszukiwania idei produktu turystycznego do gotowego programu praktycznego działania. Niezbędne jest więc uzyskanie odpowiedzi na pytania: co to jest produkt turystyczny, jak on powstaje, dla kogo jest przeznaczony, kto jest twórcą produktu turystycznego, jakie są oczekiwane efekty.
Szczegóły
Tytuł: Produkt turystycznyPodtytuł: Pomysł Organizacja Zarządzanie
Autor: Kaczmarek Jacek, Stasiak Andrzej, Włodarczyk Bogdan
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320815641
ISBN: 8320815649
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 418
Format: 17x24cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.57 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Słownik hiszpańsko-polski polsko-hiszpański
Langenscheidt
Jigs & Reels
Transworld Publ. Ltd UK
Doktor Jekyll i Pan Hyde
Vesper
Czas i opowieść Tom 2
Konfiguracja w opowieści fikcyjnej
Konfiguracja w opowieści fikcyjnej
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Deutsch uben Taschentrainer Wortschatz Grundstufe
Hueber Verlag
Grzyby Seriaporad.pl
Helion
Krasnojarsk Zero
Sic!
Szkoła origami 1 Zwierzęta
AWM Agencja Wydawnicza Jerzy Mostowski