Badanie UX
Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów

Helion

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
36,37 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,56 zł



UX pochodzi od słów user experience. Jest to strategia, dzięki której tworzy się udane aplikacje, czyli takie, które lubią użytkownicy. UX wymaga umiejętnego powiązania etapu planowania biznesu z fazą projektowania. Aby zweryfikować decyzje projektowe i potrzeby biznesowe, trzeba przeprowadzić szereg badań. Jest to bardzo ważny element cyklu projektowego, jednak wymaga opanowania określonego zestawu narzędzi i technik. Poza zagadnieniami technicznymi przydaje się wiedza z zakresu psychologii i socjologii. To wszystko sprawia, że badania produktów są uważane za skomplikowane, a zasady ich prowadzenia są osnute aurą tajemniczości. Dzięki tej niezwykle praktycznej książce przekonasz się, że wprowadzenie strategii UX nie jest magią, a ich poprawne przygotowanie i przeprowadzenie jest kwestią zaznajomienia się z określonym instrumentarium. Nauczysz się stosować narzędzia, dzięki którym skutecznie zrealizujesz program przydatnych badań. Książkę podzielono na cztery części: krótkie wprowadzenie do tematyki badań UX, planowanie i przygotowania, facylitacja badań oraz prowadzenie analiz i raportowanie. Bardzo szczegółowo opisano, w jaki sposób należy wykonywać badania, wskazano również, czego robić nie wolno. Krótkie ćwiczenia, które znalazły się w każdym rozdziale, z pewnością pomogą w utrwaleniu zdobytej wiedzy. W tej książce znajdziesz między innymi: Wprowadzenie do tematyki UX i przegląd zadań przygotowawczych Zasady koordynacji sesji badawczej i doboru potrzebnych technik Techniki improwizacyjne podczas prowadzenia badań Metody współpracy z uczestnikami badań Analizę zebranego materiału badawczego i formułowanie wniosków UX: użytkownik pokocha to ?coś?! Autorzy są ekspertami w projektowaniu UX. Brad Nunnally często wypowiada się o metodach badawczych i technikach projektowania. Prowadzi badania, modeluje, projektuje i testuje aplikacje. Współpracuje z klientami z takich branż jak finanse, medycyna, farmacja i usługi publiczne. Mieszka w St. Louis w stanie Missouri. David Farkas współpracował z firmami o różnej wielkości. Zajmował się tworzeniem procesów projektowych od podstaw i rozwijał istniejące. Tworzył między innymi systemy usług finansowych i sklepy internetowe. Mieszka w Filadelfii w stanie Pensylwania. Przedsprzedaż Realizacja zamówień od 2018-03-09

Szczegóły

Tytuł: Badanie UX
Podtytuł: Praktyczne techniki projektowania bezkonkurencyjnych produktów
Autor: Brad Nunnally, David Farkas
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328340695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 216
Format: 17.0x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.364 kg

Recenzje