Po co jest PR?

Słowa i Myśli

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5 cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
34,00 PLN
Nasza cena
28,56 PLN
Oszczędzasz 16%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,37 zł



Książka Po co jest PR? pozwala nam zbliżyć się do świata public relations i zrozumieć funkcjonowanie agencji PR. Pokazuje, jak pracują specjaliści ds. PRu, kim są oraz w jaki sposób podejmować z nimi współpracę korzystną dla naszej organizacji. Łukasz Zając opisuje najważniejsze mechanizmy PR oraz zdradza sekrety udanej współpracy z PR-owcami. Podkreśla, że public relations to coś więcej niż tylko komunikacja. Rozumie on PR jako możliwość wywołania zmian w organizacji, otoczeniu i sposobie myślenia odbiorców. Autor prezentuje wiedzę i doświadczenie zdobyte podczas realizacji projektów PR oraz przedstawia świeże spojrzenie wielu praktyków, z którymi rozmawiał przy tworzeniu książki. Książka pokazuje, jak:
 - przygotować się do współpracy z agencją PR;
- zbudować skuteczną politykę komunikacyjną dla naszej działalności;
- rozwinąć firmę dzięki innowacyjności i interdyscyplinarności oferowanej w doradztwie PR;
- z pomocą public relations odnaleźć się w środowisku nowych mediów i komunikacji społecznej;
- wybrać najlepszy model współpracy ze specjalistą ds. public relations;
- budować i chronić reputację dzięki public relations;
- dopasować budżet, czas i wizję sukcesu do możliwości swojej organizacji i agencji PR.

Szczegóły

Tytuł: Po co jest PR?
Autor: Łukasz Zając
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
ISBN: 9788363566975
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 259
Format: 16.5x23.5 cm
Oprawa: Miękka

Recenzje