Publikacja to praktyczny poradnik dla podmiotów z sektora e-commerce zawierający omówienie przepisów ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO), które zacznie obowiązywać dnia 25 maja 2018 r. Autorzy dają szczegółowe wskazówki co do tego na co powinni zwrócić uwagę administratorzy działający w Internecie, jakie są zasady przetwarzania danych, przesłanki uprawniające do przetwarzania, nowe prawa podmiotów danych oraz obowiązki administratorów. Z publikacji dowiesz się m.in., na czym polega prawo: - do bycia zapomnianym - do sprostowania danych, - do niepodlegania profilowaniu, - do ograniczania przetwarzania danych. Omówione zostały także zagadnienia podejścia opartego na ryzyku przy kształtowaniu obowiązków administratorów, dokumentacji jaką muszą opracować administratorzy, czy też aspektów związanych z transgranicznym przetwarzaniem danych.
Szczegóły
Tytuł: RODO w e-commerceWydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788381245050
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 336
Oprawa: Miękka
Redakcja: Lubasz Dominik
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
RODO Przewodnik ze wzorami
Wolters Kluwer