?Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia?.
Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
?Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją?.
Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM
Szczegóły
Tytuł: Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediachAutor: Maria Nowina Konopka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna
ISBN: 9788323343677
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 318
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.484 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Meridon
Książnica
Dziewięć dni
Świat Książki
Polscy rycerze
Bellona
Dom nie z tej ziemi
Nasza Księgarnia
Biuro detektywistyczne Dziurka od klucza
Literatura
Na skraju załamania
(Audiobook)
Biblioteka Akustyczna
Kapuś
Czarna Owca
Dziewczynka z walizki
Bellona
Zakinthos Pascal Lajt
Pascal
Dziewczyna we mgle audiobook
Biblioteka Akustyczna