Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach

Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.0x23.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
56,10 PLN
Nasza cena
51,00 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 29,09 zł



?Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia?. Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas ?Książka Marii Nowina Konopki stanowi, w moim przekonaniu, udaną próbę odpowiedzi na pytania o charakter i konsekwencje transformacji nowych mediów, dokonywanej w drodze procesów zarządzania informacją. Pracę uznać należy za istotne i niezwykle cenne źródło informacji dla osób zajmujących się problematyką nowych mediów, komunikowania oraz dla tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę na temat najważniejszych wyzwań i aktualnych problemów związanych z procesami zarządzania informacją?. Z recenzji dr hab. Magdaleny Musiał-Karg, prof. UAM

Szczegóły

Tytuł: Infomorfoza Zarządzanie informacją w nowych mediach
Autor: Maria Nowina Konopka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Dziennikarstwo, Media i Komunikacja Społeczna
ISBN: 9788323343677
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 318
Format: 16.0x23.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.484 kg

Recenzje

Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: