W podręczniku omówiono: istotę i kategorie marketingu, jego rolę we współczesnym świecie, społeczną odpowiedzialność i etykę, zasady podejmowania decyzji marketingowych, zachowania nabywców indywidualnych i instytucjonalnych, badania marketingowe i informacje rynkowe, koncepcje segmentacji rynku i wyboru rynku docelowego, pozycjonowanie produktu, kształtowanie powiązań z nabywcami, kreowanie przewagi konkurencyjnej, instrumenty marketingu.
Szczegóły
Tytuł: Marketing. Podręcznik europejskiAutor: Kotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica
Wydawnictwo: PWE
Kod paskowy: 9788320813586
ISBN: 8320813581
Tytuł oryginału: PRINCIPLES OF MARKETING
Język oryginału: angielski
Tłumacz: Adamus Lucyna, Kisiel Wiktor, Woźniczka Małgorzata
Języki: polski
Rok wydania: 2002
Ilość stron: 1104
Format: 20x26cm
Oprawa: Twarda
Waga: 2.19 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Bez przebaczenia
Albatros
Jak osiągnąć sukces w nauce?
Zamkor
Grupy dyspozycyjne społeczeństwa polskiego
Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego