Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami.
W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania:
? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową?
? Co to jest marketing internetowy?
? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy?
? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami?
? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem?
? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?
Szczegóły
Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstwAutor: Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
W przededniu końca świata
Von Borowiecky
Czary góralskie
Słownik magii Podtatrza i okolic
Słownik magii Podtatrza i okolic
Tatrzański Park Narodowy Wydawnictwo
Głowa. Opowieść nocy zimowej
Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego
Technologie hydroenergetyczne
Wydawnictwo Naukowe UMK
Produkcje sensacyjno-kryminalne Telewizji Polskiej 1965-1989
Katedra Wydawnictwo Naukowe
Legitymizacja polskiej polityki europejskiej
Analiza systemowa
Analiza systemowa
Księgarnia Akademicka
Wiersze do polubienia
Rozpisani.pl
Wiosenne obrazki
Warstwy