E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw

CeDeWu

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
66,80 PLN
Nasza cena
60,71 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,36 zł



Książka pełni rolę doradcy dla osób zainteresowanych uruchomieniem działalności gospodarczej w sieci, a następnie jej prowadzeniem. Omówiono w niej krok po kroku wszystkie czynności, jakie należy wykonać, by prawidłowo przygotować kampanię marketingową przedsiębiorstwa w Internecie. Każdy etap procedury został zaprezentowany zgodnie z obowiązującym ustawodawstwem i obowiązującymi normami. W książce Czytelnik odnajdzie odpowiedzi na następujące pytania: ? Co kryje się pod pojęciem marketing i jaka jest różnica pomiędzy jego formą tradycyjną a internetową? ? Co to jest marketing internetowy? ? Jak prawidłowo przygotować stronę WWW przedsiębiorstwa oraz jak ją rozwijać, by przynosiła korzyści przedsiębiorcy? ? Jak zoptymalizować swój biznes w Internecie w interakcji z użytkownikami i wyszukiwarkami? ? Jak dokonywać eksploracji kolejnych elementów, które są niezbędne podczas optymalizacji strony internetowej oraz podczas interakcji z potencjalnym klientem? ? Jakich narzędzi internetowych używać, by prowadzić skuteczną kampanię marketingową w sieci?

Szczegóły

Tytuł: E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Autor: Barbara Cendrowska, Aneta Sokół, Pola Żylińska
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020695
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 170
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.28 kg

Recenzje