Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet
Wstęp do gender marketingu

CeDeWu

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 14.5x21.0cm
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
49,70 PLN
Nasza cena
45,17 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Celem publikacji ?CZUJESZ? ...czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet. Wstęp do gender marketingu" jest dostarczenie praktycznej wiedzy na temat efektywnej komunikacji i sprzedaży skierowanej do kobiet zgodnej z kobiecymi kodami komunikacji oraz oczekiwaniami i zachowaniami konsumentek. Książka prezentuje aktualne informacje służące budowaniu strategii zwiększenia udziału firm w bardzo szybko rosnącym rynku oraz wspiera Czytelników w procesie wypracowania własnych, efektywnych metod działania. Publikacja pomoże Czytelnikowi w przygotowaniu: - strategii komunikacji z rynkiem oraz koncepcji sprzedaży towarów/usług do wybranej grupy docelowej kobiet poprzez praktyczne wykorzystanie kobiecych kodów komunikacji; - audytu - polegającego na porównaniu aktualnego stanu swojej organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi klienta oraz marketingu i komunikacji rynkowej z aktualnymi oczekiwaniami rynku, a także trendami w ramach female economy; - szkolenia - skierowanego do specjalistów z działów sprzedaży, obsługi klienta, marketingu i komunikacji mającego na celu podniesienie efektywności komunikacji z konsumentkami oraz zwiększenia sprzedaży. Nie jest to książka wyłącznie dla marketerów, ale dla wszystkich osób zainteresowanych zmianami ekonomiczno-społecznymi, jakie zachodzą w dzisiejszym świecie. To także zbiór informacji dla tych, którzy są ciekawi rozwiązań realizowanych na podstawie badań naukowych, stanowiących nieocenione źródło informacji i inspiracji oraz umożliwiających sprawne i efektywne operowanie na dynamicznie zmieniającym się globalnym rynku, którego jesteśmy integralną częścią.

Szczegóły

Tytuł: Czujesz? czyli o komunikacji marketingowej i sprzedaży skierowanej do kobiet
Podtytuł: Wstęp do gender marketingu
Autor: Katarzyna Pawlikowska, Marek Poleszak
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381020688
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 194
Format: 14.5x21.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.25 kg

Recenzje