"Dola idola i inne bajki z krainy konsumentów" to pięć opowieści o współczesnej Polsce i Polakach, wydanych na pastwę przemyślanej i konsekwentnie prowadzonej wojny o klienta. Główni bohaterowie pożądają dostępu do dóbr, są także ich twórcami. Przed oddziaływaniem reklamy i kultury masowej nie broni ich ani wykształcenie, ani wrażliwość, ani zdrowy rozsądek. Łowcy promocji, widzowie telewizyjnej papki, pełni złudzeń i ambicji budowniczowie wolnego rynku to skądinąd znajome postacie z książki Ostaszewskiego.
Do tej pory piekłem konsumeryzmu głównie straszono, przed szalbierstwami mediów najczęściej ostrzegano, a samotność w internetowej sieci miała nas wzruszyć do łez. Autor Doli idola rozegrał tę partię inaczej zareagował śmiechem. Nie jest to jednak pusty, szyderczy śmiech. Ten śmiech to dobrze zakamuflowana rozpacz. Dariusz Nowacki
Do tej pory piekłem konsumeryzmu głównie straszono, przed szalbierstwami mediów najczęściej ostrzegano, a samotność w internetowej sieci miała nas wzruszyć do łez. Autor Doli idola rozegrał tę partię inaczej zareagował śmiechem. Nie jest to jednak pusty, szyderczy śmiech. Ten śmiech to dobrze zakamuflowana rozpacz. Dariusz Nowacki
Szczegóły
Tytuł: Dola idola i inne bajki z raju konsumentaAutor: Ostaszewski Robert
Wydawnictwo: Literackie
Kod paskowy: 9788308037249
ISBN: 8308037240
Języki: polski
Rok wydania: 2005
Ilość stron: 192
Format: 12.0x20.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.175 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Baśnie
Media Rodzina
Trójwymiarowe dreszczowce. Wielkie koty
K.E. LIBER
Dewiacja
Rebis
Nigdy nie wracaj
Albatros
Resortowe dzieci Służby
Fronda
Króliki Pana Boga
Dobra Literatura
Grey
Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana
Pięćdziesiąt twarzy Greya oczami Christiana
Sonia Draga
Idź, postaw wartownika
Filia
Świąteczne dzwonki
HarperCollins