Naucz się biznesowego języka angielskiego, który wykorzystasz w pracy w środowisku międzynarodowym lub za granicą! Zapamiętaj trwale nowe słownictwo i zwroty biznesowe dzięki metodzie inteligentnych powtórek SuperMemo.
Kurs języka angielskiego Business English - Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
Kurs języka angielskiego Business English - Marketing and advertising jest skoncentrowany na słownictwie ze świata reklamy: zarówno tej tradycyjnej (prasowej i telewizyjnej), jak i cyfrowej (e-commerce). Ponadto poznasz zagadnienia związane z pozyskiwaniem klienta oraz etyką biznesową w języku angielskim na profesjonalnym poziomie.
Do Twojej dyspozycji oddajemy podręcznik do nauki około 300 nowych słów i zwrotów biznesowych, zawierający: teksty i dialogi, ćwiczenia z kluczem, słownik, zadania przygotowujące do egzaminów biznesowych Cambridge i telc oraz komentarze językowe i kulturowe, uzupełniony o:
- kurs multimedialny do nauki wszystkich treści z podręcznika, w którym znajdziesz 640 różnorodnych ćwiczeń, dostępny w aplikacjach SuperMemo dla systemów Android, iOS oraz Windows PC + 7 filmów ze scenami z dialogami z kursu
- nagrania MP3, 70 minut nagrań w wykonaniu brytyjskich lektorów, do osłuchiwania się ze słownictwem i wymową, np. podczas spaceru, jazdy samochodem lub ćwiczeń.
Tematy przewodnie w podręczniku i kursie multimedialnym to:
- zagadnienia promocji i reklamy (rozdział: Newspaper ads, outdoor advertising)
- reklama telewizyjna i elektroniczna (rozdział: TV and Internet ads)
- handel elektroniczny (rozdział: E-commerce)
- zarządzanie marką (rozdział: Building a brand)
- zdobywanie i utrzymywanie klientów (rozdział: Winning customers)
- zagadnienia dotyczące etyki w biznesie (rozdział: Business ethics).
Kupując książkę, otrzymujesz kod dostępu do jej rozszerzeń multimedialnych. SuperMemo to między innymi:
- oparta o badania naukowe, wielokrotnie nagradzana metoda SuperMemo, pozwalająca zapamiętywać tysiące słów z blisko 100% skutecznością bogaty słownik pozwalający wyszukiwać i dodawać nowe słowa do nauki
- dostęp do wielu kursów językowych
- możliwość tworzenia własnych notatek personalizujących treść kursu
- możliwość nauki online oraz w aplikacjach przygotowanych na: komputer, tablet oraz smartfon.
Uczysz się, jak i gdzie chcesz. Zawsze logujesz się na jedno konto użytkownika, wspólne dla serwisu online oraz programu i aplikacji mobilnych SuperMemo, dzięki czemu Twoje postępy w nauce są wszędzie identyczne!
Ostrzeżenia:
W nauce na platformie internetowej i w aplikacji (Android, iOS) można korzystać z funkcjonalności opartych na AI, które stanowią uzupełnienie nauki. SuperMemo korzysta z gotowego rozwiązania od dostawcy usług AI i w związku z tym, że modele AI są niedeterministyczne, jako producent przykładamy dużą uwagę do testowania poprawności działania tych mechanizmów, co ma na celu wykluczenie potencjalnych błędów.
Producent:
SuperMemo World sp. z o.o.
ul. Wesoła 3
60-598 Poznań (Polska)
tel: 0
email: support@supermemo.com
Szczegóły
Tytuł: Business English - Marketing and advertising poziom średni B1-B2Autor: Magdalena Warżała-Wojtasiak, Wojciech Wojtasiak
Wydawnictwo: SuperMemo World
ISBN: 9788379840946
Języki: angielski
Rok wydania: 2020
Ilość stron: 128
Format: 14.1 x 19.7 cm
Oprawa: Pudełko kartonowe
Waga: 0.242 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Angielski w tłumaczeniach Gerund & Infinitive
Preston Publishing
Hiszpański 365 na każdy dzień. Poziom A2-B1+
Preston Publishing