Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...).
Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej".
prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szczegóły
Tytuł: Rynek mediów w PolscePodtytuł: Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
Autor: Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
Wydawnictwo: Aspra
ISBN: 9788375458251
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 318
Format: 23.6x16.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Calvin i Hobbes Tom 1
Egmont
Tru
Media Rodzina
Dziennik łowcy przygód Etiopia.
U stóp góry ognia
U stóp góry ognia
Znak Emotikon
Damy, dziewuchy, dziewczyny
Podróże w spódnicy
Podróże w spódnicy
Znak Emotikon
Falco
Znak
Gdy ogień gaśnie
Zielona Sowa
Życie nie tylko snem
Muza
Mali bogowie 2. Jak umierają Polacy
Czerwone i Czarne
Decyzja
Sonia Draga