Rynek mediów w Polsce
Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych

Oficyna Wydawnicza Aspra

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 23.6x16.0
  • Oprawa: Miękka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
45,00 PLN
Nasza cena
40,43 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł



Dzieło (tego słowa nie używam na wyrost) "Rynek mediów w Polsce. Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych" to bardzo ambitna próba utworzenia swoistego kompendium wiedzy na temat szeroko pojmowanych skutków cyfryzacji dla branży medialnej. Biorąc pod uwagę, że branża ta (obok programowania) jest jedną z pierwszych, która uległa pełnej cyfryzacji, poruszone zagadnienie ma znacznie szersze implikacje, obejmujące efekty szybko postępującej cyfryzacji całej gospodarki (...). Połączenie bardzo udanego syntetycznego przeglądu teoretycznych i praktycznych implikacji cyfryzacji mediów dla Polski sprawia, że dzieło jest jednocześnie interesujące z punktu widzenia świata nauki, dydaktyki (studenci) i biznesu medialnego. Zawiera też liczne wątki dotyczące regulacji cyfrowych mediów interesujące dla ustawodawców i polityków oraz administracji państwowej". prof. dr hab. Bohdan Jung, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Producent:
ASPRA-JR F.H.U.
Dedala 8/44
03-982 Warszawa (PL)
tel: 602628855
email: [email protected]


Szczegóły

Tytuł: Rynek mediów w Polsce
Podtytuł: Zmiany pod wpływem nowych technologii cyfrowych
Autor: Jolanta Dzierżyńska-Mielczarek
Wydawnictwo: Oficyna Wydawnicza Aspra
ISBN: 9788375458251
Języki: polski
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 318
Format: 23.6x16.0
Oprawa: Miękka
Waga: 0.46 kg

Recenzje