Czarowanie na ekranie!
W krainie Baltiego, czyli poznaj świat czarodzieja
Na Skreczowisku, czyli zaprogramuj sobie grę
Gry komputerowe to jedna z tych rzeczy, które dzieci lubią najbardziej. Zwykle mogłyby bez końca siedzieć przed ekranem i zabijać kolejne smoki, projektować domy, przedzierać się przez dżunglę lub jeździć wyścigówkami. Jednak rzadko przychodzi im do głowy, że równie wielką przyjemność może sprawić zaprojektowanie i zbudowanie własnej gry!
Tu zaczyna się Twoje zadanie. Nie musisz być programistą, żeby pomóc swojemu dziecku odkryć fascynujący świat programowania ? wystarczy Ci ta książka. Zainstaluj proste, przyjazne dzieciom środowiska Baltie i Scratch, by rozpocząć podróż po czarodziejskiej krainie. Z pierwszymi zadaniami z powodzeniem poradzą sobie nawet kilkulatki, a im dalej w las, tym ciekawsze stają się wyzwania. Dzieci szybko uczą się, jak działać w świecie duszków, obiektów i poleceń. Co więcej, sprawia im to dużą frajdę. I wreszcie nadchodzi ten moment, gdy wiedzą już, o co chodzi w tym całym programowaniu ? a jest to wiedza niezwykle cenna w dzisiejszych czasach!
Na pomoc czarodziejowi
Korespondencja
To, czego nigdy nie było
Drugi stopień wtajemniczenia
Porwanie
Karciane pola
Księga Czarów
Hokus, fokus, pokus
Pierwsze spotkanie z kotem
Budujemy grę
Najtrudniejsze zagadnienia
Łagodnie wprowadź dziecko w świat programowania!
Książka w kolorze!
Szczegóły
Tytuł: Młody mistrz programowaniaPodtytuł: Języki Baltie i Scratch dla dzieci
Autor: Agnieszka Borkowska, Paweł Borkowski
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788328347144
Języki: polski
Rok wydania: 2019
Ilość stron: 296
Format: 16.0x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.455 kg
Recenzje
Informacje:
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zbyszko z Murowańca
Siedmioróg
Python dla dzieci Programowanie na wesoło
Wydawnictwo Naukowe PWN
Ilustrowana encyklopedia. Świat Zwierząt
Olesiejuk
Cuda techniki
Horyzonty